Tillbaka till början eller sommartecken

Vädret är verkligen inte somrigt. Inte så mycket sol och temperaturen stannar vid 16, 17 grader men andra tecken som för mig tillbaka tillvår första månad här dyker upp.

Affärer och barer som jag hade glömt har öppnat igen.

Man kan köpa våfflor ute också på vardagskvällarna.

Uteserveringarna har flera bord och stolar och människor.

Afrikanerna spelar fotboll på stranden.

Fler flanörer på stranden.

I Consum idag såg jag någon köpa vanlig grön gurka ( kallas för hollandese här ) som spanjorer aldrig köper.
Visade sig vara en dansk.

Spanska plommon blir billigare och billigare.

Snart är sommaren här och dags för mig att sammanfatta vinterupplevelserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0