Böcker och sol



Idag har det igen varit en sommardag. En perfekt dag för mig att läsa min bok på balkongen. Ett samtal med bäraren på ett hotell tar flera sidor. Om ni har sett/läst Återstoden av dagen vet ni hur Ishiguro inte riktigt kommer till saken, om det nu finns någon sak att komma till och saker och ting leder inte till lyckliga slut. En författare som jag gillar. Den här boken köpte jag i Bokbörsen (www.bokborsen.se ) strax innan vi åkte.

Har förstås gjort annat också. B har sprungit och jag har tagit en lång promenad på stranden. Vi har varit och handlat, lagat mat och sådant. Snart dags för min kvällspromenad då jag möter samma hundar som varje kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0