På väg mot Elisabeth Höglunds firsyr




Jag gjorde som Li tipsade. Först ner till havet med en vattenflaska. Att fylla en flaska på stranden nu när man inte badar var inte så enkelt. Till slut gick jag ner ett par steg i havet med skorna på och fyllde i flaskan. Vattnet var faktiskt mycket varmare än jag trodde så smartare hade varit att lämna skorna på stranden. Nu är de rena och fina och torkar på balkongen.
Hemma blandade jag havsvatten och babydoft i en sprayflaska och sprutade i håret och vips hade jag ett stort hår med lockar och volym. Nu doftar jag som babysar i Spanien.
Tack Li!

Kommentarer
Postat av: San Pedro

Va roligt! Du får mig att minnas saker jag för länge sedan glömt.. Men visst funkar det bra?! Här hemma betalar man 100 spänn flaskan för det, så glöm ej ta med hem.

2010-02-27 @ 15:12:27
Postat av: fridan

hej mamma! vilken kul knep! det får jag prova. funkar det med vanligt vatten och salt med tros? har ju inte tillgång till nått saltvatten här!



kramaar

2010-02-27 @ 16:25:37
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0