Internet och telefon del 2



Här på Telenors gamla familj började och slutade vi och har nu en Wifilösning som inte fungerar som den ska men på ett annat sätt. På Vodafones kontor här i Cullera arbetar tre unga kvinnor och en man,  Armando som också är butikschef. Kvinnorna arbetar som små slavar utan beslutsrätt. Det gör Armando! Beslutar alltså.
Armando talar engelska säger en av kvinnorna. Det gör han inte. Hanna 14 år talar mycket bättre.
Vi kan inte slutföra köpet säger en annan kvinna. Armando måste skriva på pappren!
Jag skulle behöva både Min mosters migrän och Under rosa täcket på spanska för att dela ut till dessa tjejer.
När jag ser någon av dem effektivt tvätta skyltfönster vill jag gå fram och rycka ut hinken och svampen och ge dem till Armando. Kan hända att smutsvatten kan då skvimpa över hans huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0