Mina solglasögon



En fredag någon gång i juni när jag var på väg till jobbet för att träffa en kursdeltagare som hade bokat tid med mig tappade jag mina kanonbra solglasögon på golvet i Apoteket Shop. De gick i bitar. Solen sken starkt och jag slank in på Åhlens och snabbköpte dessa på bild. Direkt efter gick solen i moln och ösregnet kom. Kursdeltagaren avbokade mötet i sista stund. Jag packade ner solglasögonen och svor över detta dumma köp samtidigt med Ks avbokning.
Det var först här glasögonen kom till användning och har nu använts i stort sett varje dag. Solen vid havet är mycket stark. Så istället för att att skaffa snygga saker i detta överallt solglassäljande land har jag snällt på mig dessa panikköpta.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tänker packa mina solglasögon i handbagaget, hoppas verkligen jag kommer få användning för dem :)

2009-12-17 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0