Familjeträffen

Igår hade vi den sista familjeträffen före resan. Nuförtiden är det omöjligt att samla alla på samma plats och på samma tid.
Nu lyckades vi i alla fall vara nio som åt middag ute i Växjö. Roligt och galet med mycket skratt som vanligt. Jag tror inte att jag själv fattat vilken rikedom det är att ha så många människor som hör till och har så många minnen med, åtminstone med en del. Familjen blir bara större och större med alla nya partners mfl. Visserligen har det sina sidor. En sommar när vi var i Spanien var vi mest på flygplatsen i Alicante för att möta eller lämna någon. Nästan inga lyckades anlända eller åka ifrån samtidigt. Då började jag känna samhörighet med taxiförare som stod där med pappskyltar med passagerarnamn på.
Nu måste jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0